Bloggdesign

Alltså...

Man vill ju ha en cool blogg. Hur cool man själv än försöker vara så går det inte att komma ifrån det.
Jag vill ha något som är "OMG *tappar hakan jag dör* fan vad snyggt! shit det här måste ju bara vara världens bästa och felfria människa som jag bör förfölja och avdyrka" snyggt. fast med lite laidback stil så som att jag svarar "whatever..." och knäpper  iväg en ciggarettfimp lite nonchalant som den coola personen i alla tvserier gör.

Precis så vill jag att min blogg ska se ut!

Tyvärr så fattar jag inget av alla koder. Min kompis säger att det är så lätt att bara följa lite tips på nätet och lalalala. Men va fan, tipsen är också skriven på hebreiska...

Jag får tvinga henne att göra en åt mig helt enkelt.

Efter att jag har tvingat henne att klippa mitt hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0