En bättre dag

Eller en rätt bra dag om jag ska vara ärlig.

Min mobil kom idag! En INQ chat


Den är superawesome! Awesome awesome. Men jag har inte riktigt koll på alla funktioner än men jag hinner nog med det också.

Jag åkte in till skolan idag och träffade Ti och Orietta (och Ellinore en liten stund), satt i bildsalen och målade lite. Det är så lugnande att sitta och pyssla med något om det är måla eller spela något, all ångest bara magiskt försvinner. När jag blir stor så ska jag ha en attaljé där jag kan måla och skapa hur mycket jag vill, kanske ihop med någon annan, som ett skaparkollektiv. Ja! Fint.

Anyway, det blev mat med Lundin som sen följde med upp till Bildsalen och pluggade där istället. Occh nu så pratar jag med Tysken på facebook, det är nice det är sällan han har tid att sitta vid datorn några längre stunder numer så vi pratar inte så ofta. Synd, jag saknar att prata med honom. Men nu pratar vi massor ^^

Och visstja. Jag fick dispens idag så det ordnar sig med CSN och pengar och hyra och jag slipper sova på en parkbänk resten av terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0