Första skoldagen.

Eller första skoldagen på terminen.

Det kändes faktiskt okej att vara tillbaka även om de var lite väl mycket information på en gång. Och rätt många överaskningar, jag trodde det bara skulle vara VFU sex veckor och examenarbetet + lite extra uppgifter. Nej nej, det är massor av "lite extra uppgifter", YNK!
Men aja, det ordnar sig nog men jag hade sett fram emot en lite lugnare termin där jag hade kunnat grottat ner mig i examensarbetet och inte tänka på så mycket mer.

Eller så känns det jobbigt bara precis nu för att jag inte är van vid hur det är. Ja så är det nog, det kommer ordna sig.

Men jag har lite smått ångest över att det är sista terminen. Efter det här så ska vi ut och jobba, sånt där som vuxna gör.

Scary shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0