Ny design

Taadaaa!

Nu har jag slösat bort tre timmar av mitt liv genom att förskaffa mig en design som jag inte är nöjd med!
Jaaa vad bra! Vad meningsfullt.

Anyway. Det är ju inte helt bortkastat. Lite snyggt är det väll? Jag vet åtminstånde nu hur jag vill ha det så jag kan ordna till det sen någon gång. Det är dock way för lite bilder på mig. Jag vill ha en header med massor av egobilder på mig jaa.

Som förstasidan av min bild portfolio


En sån header! jaaa med bara jag. Jag jag jag jag jag jag jag.

Awesome.

Och lite fjärilar, jag gillar fjärilar.

Nu ska jag fortsätta göra inget vettigt, eller besöka min bror och spela tvspel resten av dagen. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0