Oj då.

Jag råkade visst blondera mig lite.




Jag vet, mobilkamera utan blixt på kvällen, men ni får fan nöja er med det när kameran är nerpackad i en väska och kamerasladden i en annan väska. Men oroa er inte, jag är så grymt nöjd så det kommer tas ungefär tusen egobilder de kommande dagarna.

För att förtydliga så är alltså mitt underhår blont. Ungefär som när jag gick på gymnasiet och alla skulle ha halva håret platinablont och svart i nacken. Jag gjorde tvärtemot och nu har jag gjort det igen

:)

Roligt att denna gång blev det ju blont och inte först ljusbrunt, sen orange, sen kopparfärgat och sen guldfärgat (som förvisso var grymt snyggt). Det var nog rätt att satsa på blekmedel denna gången istället för vanlig färgning, mitt hår gillar nog inte att vara blont egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0