på vägen hem.

Jag är bäst helt enkelt.

Jag hamnade i Brynäs av någon anledning, en kompis till Perry bjöd in oss på film och äppelpaj.
Men det är inte därför jag är bäst, nej. Jag skulle hem, men jag gick åt fel håll och Gävle är inte direkt min stad och det var mörkt. Men jag var inte vilse!

Jag var bara inte där jag skulle vara...

Så hittade jag på en busshållsplats och tänkte ja! Där kan jag lokalisera åt vilket håll centrum är. Vilket jag lyckades med för det kom en buss som det stod Centrum på med stora fina lysande bokstäver.

Det är inte tur. Det är skicklighet...

Anyway, jag lyckades inte tvinga Perry att designa min blogg. Men hon lovade att göra en header till mig, jag ska bara (ska bara, ska bara) skicka lite bilder och sånt på hur jag vill ha saker.
Jag ska bara (ska bara, ska bara) sätta mig in i hur man skriver egna sidkolummer och andra saker först.

Eller så får den vara ful.

Ja.

Nu ska jag och katten titta på Warehouse 13. En ny serie att bli beroende av i väntan på säsong 3 av Fringe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0