Städa städa städa städa. Jaaa!

Eller nej...

Mamma kommer hem imorgon. Waaah! *Springa runt med sopsäck och samla in alla tecken på icketillåten aktivitet*
Hehe nej då. Så illa ser det faktiskt inte ut här, jag har knappt varit här. Förutom när jag var dödsjuk 37,4 graders feber och inte kunde röra på mig. Planen för dagen är att fixa i ordning i köket, samla ihop mina saker. Packa ihop allt så allt är färdigt och fint inför hemresan på söndag (eller måndag). Åka in till stan och fråga Swedbank lite snällt om jag får tillgång till ett av mina sparkonton, ringa adressändring för jag kommer inte ihåg hur länge jag har satt adressändringen på, handla alkohol inför imorgon.

Och försöka få tag på Samir och se om han i huvudtaget dyker upp imorgon. Han är så bra på att uppdatera folk med information. Speciellt när man håller på och försöker få en tidsplanering att gå ihop så är han verkligen mästare på att medela när eller i huvudtaget om han tänker dyka upp.

Men vi tycker om han ändå.

Oftast....

Anyway, Fest imorgon hemma hos Perry eftersom jag åker hem! (och mamma inte vill att jag ska festa hemma hos henne) Hej då Sandviken fest i Gävle.

(japp logiskt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0