The cat is not pleased

Var har du varit? Är det dags att komma hem nu? Vi har inte haft mat på hela dagen! Du lovade mamma att passa oss och klappa på oss och ge oss mat och du har inte gjort något av det idag. Mjau mjau mjaaaau.


Oliver is not pleased (jaa jag laddade upp en gammal för jag orkade inte ta ett nytt kort)
Nu sitter hon och stirrar ondskefullt på mig medan hon planerar för sin hämd imorgon morgon.

Jag sover nog med fötter och händer innaför täcket inatt...


Findus: "oh Hej! kurr kurr kurr. Oh finns det mat nu? *studsar iväg till mathörnan*

Han är inte lika lättstött.

Jag vet inte om jag efter denna kattvaktsvecka kommer sakna dem eller aldrig någonsin skaffa egna katter.
Just nu går det jämt ut.

Nu ska jag titta på warehouse 13 med Oliver. Hon ropar mig på att gå och lägga mig så hon har någon att trampa på. Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0