bloggeliblogg

Nu har jag inte bloggat på en vecka igen. Det är inte för att jag inte orkat. Eller jo det är det.
Jag har haft fullt upp med examensarbetet nu, så det är samma sak varje dag hela veckan och i en vecka till. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu och det som händer är lite dumt att skriva om offentligt i en blogg.

Jag var på två arbetsintervjuer i veckan! Awesome. Men jag kan inte skriva om dem för att fler i klassen ska till samma ställe/har varit på. Det känns lite dumt att skriva om de då, jag får ta det sen.
Men om jag blir erbjuden båda de här jobben kommer jag ha väldigt svårt att välja, båda ställena verkar helt fantastiska.

Nu idag blir det mer examensarbete, men den blir det fest! Yes, i need this känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0