Fest!

Var det i lördags ja.

Vår käre vän Andreas hade en andre inflyttningsfest eller golvläggningsfest var det egentligen. Hans sovrumsgolv var det något mystiskt fel på som gjorde att han fick andningsvårigheter. Ja, konstigt men så nu har han nytt golv!
ett helt awesome blått skinande golv. Men det är inte så intressant att skriva om.
Det var fest och som vanligt dracks det blåa drinkar.


Blått är en himla bra färg. Andreas själv syns i högra hörnet föressten.

Andreas är inte bara bra på att lägga golv och göra blå alkohol. Han är bäst på att hitta på tävlingar också. Kvällens spontanlek gick ut på att man hade trettiosekunder på sig att googla fram en bild av en känd person och utmana någon som skulle klara av att gissa vem det är.
Hysteriskt roligt eller ja. Det blev hysteriskt ett tag när alla skriker "du måste välja nu!!!! nu fem sekunder kvar!" "aaah jävla google laggar!!!" "nu nu nu nu nu,.... AAAAH BROKENLINK!!! *dööööör*"

Roligt roligt :)

Sen fick jag vakna till lite, äta frukost och examensarbete. För att sen gå på ett sånt däringa Homeparty grejs som jag lovade en väninna (shit vad läskigt att vara i den där mellanåldern där man både kompisar och "väninnor" egentligen) att vara med eftersom det var så några som hade tackat ja.

Det var för Partylite och jag kände att överprisljus är väll inte riktigt min grej så egentligen. Egentligen inte nej.
Men jag tänkte jag kommer dit for the lolz and the cookies och för att vara en bra fin vän som fyller ut festen så hon slipper känna sig oälskad.

MEN JAG KÖPTE EN FUCKING JÄVLA LJUSTAKE FÖR 400 JÄVLA SPÄNN!

jag säger bara en sak... En sekt. En förbannad jävla sekt alla såna där partyns. Med någon evil mindkontroll "nej jag ska inte handla något, nej jag ska inte. Ah jag kan ju titta lite grann. Ja men den var ju fin, men oj så dyr.. Ja men den var billigare. Ja eller hur? Den var ju fin, den där billiga... Ja jag har ju råd med den billiga faktiskt... Men den dyra var ju finare. Ja ganska mycket finare faktiskt. Och den kostar ju bara två hundra kronor mer än den andre, det är ju nästan så att det tjänar in sig i längden att köpa en ljustake som jag vill ha på riktigt istället för att kompromissa! jaaa! Den tar vi."
Evil mindcontroll, dessutom har de något slags värvningssystem så om värdinnan får någon annan att boka ett party så får hon lite extra grejer. Då måste ju någon av väninnorna ställa upp av lojalitet och de andra som inte ställer upp måste vara med, så jag råkade lova att jag skulle gå på en annan väninnas party i januari.
Jag ser vart det här kommer leda någonstans, jag skulle ha flytt när jag hade chansen. Men nu är det försent. Jag får koncentrera mig på att stå emot att vara värdinna.

Evil sekt, evil hjärnutsugande sekt... Ondskans hantlangare.

Men ljustaken var fin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0