Neeeeej not my shoes. Anything but my lovlely shooooees!

Jag städade hallen igår.

Vilket innebar att jag bar ner ungefär tjugo av mina trettio par skor i källaren. De som jag inte använder (läs: oanvändbara) då och för varje par sko jag omsorgsfullt stoppade ner i en kassa fick jag flashbacks till när jag var liten och min mamma packade ner mina leksaker.

Helt brutalt och hjärtlöst tog hon mina älskade älsklingsaker medan jag grät och bönade henne "snälla mamma, plocka inte undan DEN den är min favorit. Mamma snälla! Jag lovar att leka med den varje dag och aldrig lämna den framme igen" "nej mamma! inte den och den och den heller, mamma jag använder dem!" "nej mamma ta inte mina skooooor!".

Väldigt traumatiskt...

Och jag kände lite så nu också. "neeej inte packa ner de där utslita skitfula stövlarna som jag inte använt på två år, jag kan börja använda de igen! Jaaa titta, de är ju rätt fina egentligen"

Fast vissa skor kan man inte slänga hur trasiga de än är.
Menar, mina doc marten. Jag ÄLSKAR ju de skorna.


Jag hade på mig de i stort sett varje dag från det att jag var 17 till ja, säkert 20 någonting.
I love them.

Och de är ju inte så trasiga heller, bara lite grann på ena sidan.


Sparas! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så allt är mitt fel igen... som vanligt

2010-11-15 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0