Malmö!



Snart malmö igen. Har stressat med att packa ner allting och sprungit runt och försökt få i mig lite mat samtidigt men nu kan jag chilla med lite te innan bussen går.

Det har varit mycket stress nu de senaste dagarna och det har varit mycket nu som försökt tränga sig in på min Malmövecka. Men NU ska jag ha semester!

Åtminstånde till måndag. Jag gillar Malmö, jag gillar Göteborg också, men Malmö är lite mer "eeey broschan" och softare på något sätt. Göteborg är mer brötigt, välkomnande och gästvänligt förvisso, men brötigt. Malmö är som en småstad fast en storstad fast inte så insträngt.

Stockholm tycker jag inte alls om, ovänligt, kalt och stressigt. Inte alls fint och bra.
Nej Malmö är fint och bra.

Fast jag får nog försöka att se lite extra svensk ut nu med tanke på de senaste skjutningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0