Äntligen!

Är jag hemma igen alltså, inte angående valet igår.
Nu har jag precis kommit hem, slängt i mig mat och lagt mig i sängen med laptopen, det som är äntligen, om valet igår så tänkte jag blogga ett lite längre inlägg senare.

Det har varit mycket runthattande i helgen, eller ja mest hattande till Samir men det är inte hemma så det räknas som runtåkande :) Först sov jag där i torsdags för att jag skulle börja tidigt på fredag och sen på fredag så, ja av någon anledning så kom jag hem och sen åkte tillbaka till Borås och sov där igen. Men på lördagen var jag hemma!
Efter att ha tillbringat större delen av dagen med att dela ut flyers för piratpartiet och sen i bildsalen till sent på natten. Sen på söndag var det ju valvaka hos Samir! (som blev inställd så det blev bara han och jag) Och då var jag ju tvungen (euhm) att sova över eftersom jag började tidigt på måndagen.
Väldigt oskyldigt och logiskt sätt att tillbringa en helg med sitt ex.. Ja.. *nickar allvarligt*

Nej men allvarligt, det är sjukt nice att vi kan vara vänner och att vi umgås nu utan att irritera varandra. Han är en bra människa som jag gärna har i mitt liv för han för in lite stabilitet i en snurrande värld.

Men nu är det färdigtbloggat för denna gång för nu ska jag stressa vidare med tvätt och lektionsplanering.
(och halv åtta hos mig börjar snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0