Snabbbloggning

Lite snabb bloggning nu innan jag måste kasta på mig lite smink och sen åka till min praktikplats. Jag har haft sovmorgon idag och det är helt underbart! Eftermiddagspass är nog det bästa med att vara fritidspedagog, fast jag funderar ändå att söka jobb på ett nattis. Då behöver jag inte gå upp på morgonen i huvudtaget.

Nej men, vad har hänt då? Jo, jag har börjat i skolan igen och nu på min sex veckor långa praktik. Jag var i Malmö i helgen, vilket var awesome som alltid. Jag gillar verkligen Malmö, fast denna gång var vi inte ute så mycket på stan.

Men vi var på bio! I rymden finns det inga känslor hette filmen och är så fantastisk bra att man blir helt lycklig. Det är inte bara att manuset är helt underbart filmen är fylld med pyttesmå detaljer som gör filmen så otroligt snygg och smart.

Se den säger jag bara, helt underbar.

Och läs regissörens blogg om filmen http://blogg.irymden.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0