Hänt senast då?

Jag har misskött bloggningen grovt men jag har varit upptagen och trött.

Men det senaste som har hänt är.

Jag har jobbat i två veckor (snart tre) 
jag plockar vuxenpoäng efter vuxenpoäng Akassor, lärarförsäkringar (ja inte än då), påskrivet lägenhetskontrakt och snart uppsagd elkontrakt (och byte med det)  och hemlagad mat nästan varje dag.

Och en kollega har startat en "mentorsgrupp" där vi kan sitta och diskutera olika lokala fall och hur vi ska lösa dem, det är så bra, jag sitter där och känner mig så smart, kommer med lösningar och använder ord som gruppdynamik. Det känns faktiskt som om jag har fått lära mig något på den där skolan jag gick på nyligen.

 

Men nu hinner jag inte blogga mer, bråttom bråttom...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0