Lite lugn

Idag är det en sådan dag som jag är lite kär i livet, idag är jag kompis med världen för en gångs skull. Vi firade en kompis igår som fyllde år. Det blev lite god mat, lite vin och massa prat. Lite så där fint som det kan vara ibland. Ingen som spårar ur, ingen som blir äckelfull och man själv kan sova utan att världen snurrar runt.

Idag så ska jag tvätta och diska, men det kan vänta till sen. Så nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och tittar på webbtv och slappar lite.

Lite slapp utan dåligt samvete för skolarbeten eller städning eller vad som helst. Det känns ovant, men väldigt skönt.

 

Mitt bidrag till födelsedagsbarnet. Hans favoritländer, fast jag fixade till den lite mer innan han fick den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0