Trött, sliten

Och snart flyttar jag.

Hmm.. Min lägenhet är ett enda stort kaos här och det är lite för mycket kaos även för mig. Problemet med att ha en etta är att det finns så få rum man kan gömma undan alla kartonger och sopsäckar i. Och imorgon ska jag ha arbetslagsträff och då är det meningen att jag ska ha något smart sätt att framföra mina två olika idéer på. Vilket jag så klart inte har förberett alls eller har någon plan med hur det ska genomföras.

 

Daah, jag är alltid så bra på att planera haha. Så här är läget, nästa termin ska två grupper slås ihop till en grupp, de här barnen är inte vana att umgås och tydligen är inte personalen det heller. Så det jag vill är att vi under den här terminen gemensamma aktiviteter så vi vänjer grupperna att vara en grupp så kommer sammanslagningen att ske smidigt och enkelt. Min andra idé är att jag vill starta upp en teatergrupp och ha en föreställning längre fram i vår, också med den gruppen som ska slås ihop men med frivilliga då.

 

Och jag vet inte tider, genomförande eller något sånt. Ja, säga något smart ja... Sen så måste jag säga upp mitt elabonemang, anmäla ett nytt i borås och ringa min hyresvärd som jag alltid kommer på halv nio på kvällen att ja visstja det finns något som heter telefonöppettider.

 

Det är svårt att vara en nattmänniska i dagmänniskors värld. Vilket påminner mig att jag ska med halvåtta bussen imorgon så nu ska jag försöka sova. Men stressigt stressigt är det just nu med flytt och jobb på samma gång, det var nog smart endå att välja att ha dubbla hyror för att hinna få med allt och städa ur lägenheten ordentligt.

 

Speciellt när pappa lovade att betala den ena hyran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0