Jag är en fantastisk människa

Faktiskt.

Eller ja, igår diskuterades det hur lyckligt lottade folk var och även vilket fantastiskt år det kommer bli för mig och en av mina vänner som var med igår. Han och jag tar examen i år och kommer ut i arbetslivet så detta år kommer vara det året då allt faller på plats.

Det där året som man har väntat på du vet, när man tänker "sen när jag har jobb ska jag gå på de koncernerna och jag ska köpa den tvn och sen den soffan", alltid "sen när jag har jobb" sen när allt är ordnat.  

I år, 2011, är detta år jag kan säga att jag har lyckats, jag har allt. Det finns några människor där ute som vet vad jag har kämpat mig upp från, men jag har ordnat till mitt liv. Det där "det kommer bli bra sen, en dag kommer du vakna utan ångest för ditt liv är stabilt" är nu, i år. Det händer, jag har en examen (snart) jag har ett jobb som väntar på mig den 17:e och en ny lägenhet i Borås som väntar på mig i mars, en större och bättre lägenhet. Inget som jävlas, inget som är osäkert, inget som jag måste kämpa mig genom.

Jag är så jävla Awesome och jag är starkare än ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0