Snart vuxen

Nu idag gjorde vi klar vår gruppuppgift inför seminariumet på torsdag, så det enda jag har kvar är det individuella som bara ska renskrivas. Sen är jag klar.

Tre och ett halvt år, det är sjukt egentligen. Det är längre än gymnasiet och gymnasiet kändes som en evighet. Å andra sidan var jag 17 år (ish) då och allt känns som en evighet när man är sjutton år. 

Och på måndag jobbar jag. Jag jobbar, jag har ett jobb. Jag är stabil och vuxen. Och jag får betalt för att leka med barn! ;D 

Och appropå vuxen så försöker jag boka bord nu till Babbel, helt omöjligt att komma fram. Eh deras telefon är lika upptagen som deras bord brukar vara. 


En helt orelaterad egobild som sånadäringastorbloggare har, tydligen är det fashionabelt. 
Och med mitt hår som vägrar bli blått, hmmf Antagligen får jag köpa färg som inte har legat fem år i ett skåp eller så är det meningen att jag ska ha grönt hår. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0