Seriöst!?

Jag har köpt en svinborst-borste!

Efter mycket om och men och onödigt dyrt och sånt så har jag gått och köpt mig en.

För 110 kr, för en jävla borste...

 

För det ska vara så bra för håret! Så naturligt och det ska inte bryta av hårstråna och det ska släta ut håret och fördela de naturliga oljorna så håret inte blir torrt och bla bla bla...


Men den funkar ju inte!!


Nu har jag suttit och borstat samma jävla tova i tio minuter! och dessutom går den inte ens genom håret utan jag får borsta framifrån, bakifrån, från sidan, från andra sidan, nereifrån. Allt i små små slingor. Lurendrerier, vad gör vi som inte har nordiskt stripit skittunt hår då!!? Va!? Vart är vårt skonsamma hårvård?


Ursäkta.. Jag ville bara få ut lite frustation. 

Skitborste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0