Tröttigast

När jag väll lyckade somna. Efter att ha övertalat mig själv om att det är lungt att sovrumsdörrarna står öppna, för så länge de inte rör på sig är det ingen demon där. Japp, paranormal actitity före läggdags, smart Zarah.

 

Anyway... När jag väll lyckades somna så tro fan att den där jävla motorcykeln kör förbi precis utanför sovrumsfönstret inatt igen. Och STANNAR och gasar! Wroowr WroOOoooWRRRrr.. DAGH!

 

Om du nu ska försöka impa på dina polare genom att gasa runt på en motorcykel (eller en supertrimmad moppe, beteendet säger moppepojke men ljudet säger motorcykel) så kan du väll göra det på dagen?

Sen lyckades jag somna in (jag har svårigheter med att somna) efter mycket vrida och vända och byta sida i sängen. Så kör jävlen förbi igen!

 

Kan man ringa störningsjouren för sånt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0