Åkerspöke goes logicsolution

Jag fryser
jag är hungrig
jag är kissnödig
och jag måste ta ett beslut om ett lägenhetsköp.

Jag funderar på att lösa det genom att sova, den mest självklara lösningen.


Fast jag blir nog inte lägenhetsägare inom närmaste dygnen. Jag besökte den fantastiska lägenheten och kände ingen kärlek.

Jag kan inte förstå varför, den är fortfarande fantastisk. Läge, planlösning, månadsavgift, nyrenoveringen. Allt är faboulus.

 


But no love... Den var mindre än jag trodde (45 för en etta lät ju så stort) och jag kunde inte se möbleringen framför mig.
Dessutom var sovalkoven bara 140 djup, funkar det att klämma in en 160 säng om man verkligen vill att det ska passa?

 

Åkerspöke do not sleep in anyting less then 160, a diva needs space!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0