Hemma igen!

Jag ändrade mig från inlägget igår. Jag känner mig visst hemma i Borås.
Eller så är det bara att jag känner mig så extremt mycket hemma i just min säng som gör det.
Men just nu är allt mys och hemtrevligt.

Ligger i sängen med laptoppen och försöker varva ner lite så jag kan sova. Men det är lite svårt efter att ha åkt tåg hela dagen. Den dampiga Rastlösa delen i min hjärna går alltid på högvarv när jag är stillasittande en hel dag.
Men min älskade säng gör det lättare.

Det finns inget ont att säga om Farmors bäddsoffa, förutom att det kanske är lite trång. Men det finns ingen bättre säng än min säng. Jag vill väldigt gärna säga att jag köpt den själv, men det var faktiskt en julklapp/födelsedagspresent från mamma. Men jag har valt ut den själv! Och jag köpte sängramen själv.
Men jag älskar den, min älskade säng.

Den är inte hård så man vaknar stel och öm. Men den är inte mjuk så man vaknar med en krokig rygg. Den är helt... Perfekt.

Ursäkta den sentimentala hyllningen till min säng, men jag blir sådan efter att varit ifrån den ett tag.
Nu ska jag titta på film och sen sova.
Tur att jag meddelade jobbet i förväg att jag kompar till mig lite sovmorgon imorgon. Så jag behöver inte vara där försen tolv.

Nu dags för operation nedvarvning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0