Pappa lånade min dator

Han skulle kolla på en film...

 

Jag har nu tydligen nya ljudinställningar aktiverade som jag inte visste att jag hade. Något om en basbooster och en virituell surroundljud. Och jag fick google crome som standardwebbläsare.

Och dessutom fick jag en föreläsning, som jag inte lyssnade helt engagerat på, om att min dator är så långsam för att jag "bara stoppar in saker i dem utan att veta vart de hamnar". 
Och lite muttrande.

Ganska mycket muttrande. Och några svordommar över hur långsamt uppkopplingen är. 

 

Alltså, jag har kompisar som klagar på att deras föräldrar är så otekniska. 
Någon som vill byta min supporterföretagschef-pappa mot någon av dem? 

Någon?


Kommentarer
Postat av: Ola

Äh. Var du glad att du har en far =)

2012-04-17 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0