Saker man kan göra i skogen

Haha, den gröna färgen tog plötsligt och oförväntat slut, så jag fick improvisera lite. 
Nu ska jag bara hitta det perfekta rödoranga/mörkgula garnet för att göra flätor och dekorera kanterna med. 

Jag har många projekt som väntar på det "perfekta garnet", men det gör inte mig någonting. 
Vill man ha det perfekta plaggen så kan man inte stressa sig fram. 

Närbild på mönstret:

Fyra räta och en avig, fyra räta och en avig osv. Så otroligt enkelt att man kan göra det medans man tittar på tv. Men det blir så otroligt snyggt!

 

Tidsåtgång: En halv dag.
Materialkostnad: ca 90 kr. Om jag hittar "det perfekta garnet" så kanske ytterliggare 30 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0