Dag två och tre

Nope, inget onödigt shoppande än. 

Och jag "stor"handlade igår. 144 kr för mat i tre dagar.

 

Nu har jag 226 kr kvar som ska räcka lördag och söndag (för jag har planerat mat till fredag kväll).

 

Det är ganska svårt att lämna invanda rutiner. Eller inte rutiner, men det där att man går på stan och "ska bara kika in en sväng". Ska bara kolla om det kommit något nytt i favoritaffären. Det är svårt att låta bli.

Mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Jag känner mig sur och grinig också. För att jag kanske missar något bra inbillar jag mig.

 

 

Förstår inte riktigt varför det är så svårt. Det är ju bara att låta bli att köpa saker?

Det är nog precis därför jag behöver det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0