Fest idag!

Fast först måste jag klä på mig, äta frukost, ta mig till systemet strax efter tio. Ta tåget till Skene, hänga på enas jobb, shoppa på billighetsaffär med ena när hon slutat jobbet klockan ett, åka tillbaka till borås. Åka hem, byta om, ta bussen mot Fristad och sen festa klockan sju.

 

Problemet är den att tack vare att västtrafik inte prioriterar utivischan-trafik så där en lördag så går busstiderna inte riktigt ihop.

Det gör mig lite besvärad. Jag är vanligtvis väldigt skillad i att organisera upp min dag.

 

Men nu är det lite luddigt på vissa ställen. Som hur jag tar mig hem från Skene.

 

Men det löser sig!



Vad gör man inte för billiga överdragsbyxor (som jag hoppas finns där).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0