Godmorgon.

Jag är väldigt facinerad av att ta egokort på morgonen.

Det är något som händer med ansiktet under natten. Det svullnar upp lite här och där och huden är lite lätt bortdomnad så man får en lagom nonchalant uttryck.

 

Är det sånt alla botox och fettiläpparinsprutade människor är ute efter? 

Dude, spara pengar och hälsa genom att sova lite mer. 


Sen har jag ett annat tips också, gå upp lite i vikt. 
Sen jag rasade i vikt så lyckas jag nästan aldrig ta egokort jag är nöjd med.

Jag tycker alltid att mitt ansikte är konstigt, näsan sticker ut, ögonen ser så slitna ut. Ingen harmoni i ansiktet.

Exempel: 




Skitsnygg! +20 kilo




Inte fullt så skitsnygg -20 kilo.

(där ser ni också skillnaden på morgonansikte och kvällsansiktet. Seriöst! Jämför första bilden med den sista bilden. Förstår ni vad jag pratade om nu?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0