finbesök #2

Humor att senast jag bloggade (förutom inlägget om träningspepp) så bloggade jag om att Isabelle och Albin var på besök, för det var vad jag tänkte blogga om nu!

 

Besöket var välkommet fast det kändes lite jobbigt. Mina sömnstörningar har börjat spökat igen.  Och med sömnstörningarna så börjar allt annat spöka igen, koncentrationen, apatin, motivationen, humörsvägningarna, allt. 
Men Isabelle är bra, Isabelle förstår utan att man behöver berätta något. Isabelle hjälpte mig med diskhögsberget som hade börjat hopa sig (det där med allt börjar igen med sömnstörningarna) och vi bakade kakor och vi tittade på MMA.

 

Men det var inte bara Isabelle som hälsade på i helgen. Jag fick besök av några andra också som skulle hjälpa mig att spela in en film till min obligatoriska datorkurs. Jag är en sån där som tycker att allt som är enkelt är oerhört uttråkande, så överambitiösa Zarah bestämde sig för att samla ihop ett gäng kompisar och spela in en riktig film!



Eller ja, en ca fyra minuter lång low low low budget Zombie film med en väldigt skakig digitalkamera.
Men ändå, pettitesser.

Men det var fint, jag har så fina vänner. 

Isabelle, Lirran och Samir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0