Finbesök

Lilla Albin

Jag har haft besök hela helgen av fina Isabelle med klon.

 

Jag vet inte riktigt det här med barn... Ja, jag vill ha barn..
Men...

Bäbisar är så förbannat tråkiga. De är söta ja, men de är tråkiga. Kan inte ens sitta själv.
Mina instinkter säger åt mig att busa, vända upp och ner på, attackittla och träna läsning/matematik osv när jag ser barn. De där *pekar på bilden* är så... Små...

Nä, om det blir barn någon gång blir det nog adopterade barn.

 

Men jag tar min roll som Farbror-Zarah väldigt seriöst och köpte i sann Genusanda en lila body till Albin med en stor rosa elefant på. Det fanns förvisso en blå/grön sån, men den hade inte röda muddar och man kan ju inte ha kläder på sig som inte syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0