Träningspepp

Efter en dålig start efter juluppehållet där jag har haft noll motivation och släpat mig till gymmet några få gånger. 

(innan var jag på gymmet fyra dagar i veckan) och denna veckas avbrott från gymmandet (förkyld) har den dåliga hållningen med tillhörande nack och ryggont kommit tillbaka.

Men också psykiskt märker jag av att jag lagt ner träningen. Har en obehaglig känsla av att det klias på insidan av huden! 
Så nu är det definitivt dags att börja träna seriöst igen! 
fyra (fem om jag orkar) dagar i veckan tills det känns lika naturligt som att andas (igen).

Så för att peppa mig lite så tänkte jag skriva upp veckans träningsplan.

Måndag - styrka + 20min kond
Tisdag - vila 
onsdag - Vattenzumba
Torsdag - Styrka + 20 min kond
fredag - 50 min kond
Lördag - styrka - 20 min kond
Söndag - vila 

(eller vila lördag och träna söndag, beroende på vad jag känner för).

 

Nu jävlar, nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0