Storstädning på gång.

Hela dagen! 

Vaknade tidigt, superpepp. Hela helgen för mig själv tänkte jag. 
Passa på och städa här hemma, gå runt i mysbyxor och inte känna att jag behöver gå iväg någonstans.
Första ensamhelgen på flera månader. Nu är det dags att vara produktiv!


Hittills sedan halv tio har jag hunnit:
Äta frukost. 
Tittat på två avsnitt av big bang theory. 
Kokat ägg
Hängt in två tröjor i klädkammaren 
Skrivit ett genusblogginlägg
Bytt bakgrund på tvdatorn. 
Instalerat spotify på tvdatorn. 
kokat te 
Funderat på att skapa en egen städplaylist på spotify 
skrivit en inköpslista 
Tömt skrivbordet på tvdatorn på saker jag inte använder.

Ja.. Produktiv dag idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0