Björn ranelid

Jag missade ju melodifestivalen på grund av rent ointresse. 

Men jag var tvungen att kolla upp vad det där med Björns låt efter att ett barn klagade på den om och om igen. 

Han hade fått den på hjärnan så han citerade den om och om igen, och han blev mer och mer irriterad på den för varje gång.

 

Så hysterisk roligt. "men sluta sjung på den då om den är dålig" "Men jag KAN INTE!!" "haha du har fått den på hjärnan, tänk på en annan låt" "går inte :("

 

Men ja, jag var tvungen att kolla upp den. Och..

 

Seriöst?

 

Hahaha jag kan inte sluta lyssna på den, för den är så dålig.

 

Han citerar en kass dikt samtidigt som en tjej sjunger en enformig refräng. En blond och storbystad tjej som inte alls matchar Ranelids uppenbarelse. Hade make more sense om det hade varit en gubbe som sjungit refrängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0