Hemma träning

Igår efter jobbet beslutade jag att strunta i att åka in till gymmet för konditionsträning.

Så jag tränade hemma istället. En timme av dans! 


Jag hade mina halvkiloshantar, satte igång musik och körde hårt.

Efter 20 min var jag svettig och andfådd, jag fattar inte hur jag orkar dansa i flera timmar på krogen.

 

Det var nog den roligaste träningen på länge. 


Denna vecka har jag tränat: 
Onsdag - Vattenzumba 
Torsdag - styrka 
Fredag - kondition.

Nu funderar jag på om det är smartast att styrketräna idag eller imorgon. Tränar jag idag kan jag styrketräna  på måndag (måste vila en dag mellan). Tränar jag imorgon kan jag vila idag och på måndag. 

Bara positivt hur jag än gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0