Orkar inte vara ful

Idag.


Ibland har jag, orkar inte vara snygg-dag. Idag när jag skulle plocka ihop kläder för att hälsa på Isabelle och jag tog tag i mina mysbyxor och tänke.

Nä... Jag orkar inte vara ful idag! 

Jag är alltid sunkigt klädd på jobbet och när jag kommer hem. Och när jag träffar kompisar på stan bara för en fika. 
Nä. Idag ska jag vara snygg.

 

Okejdå, kanske inte så mycket skillnad mot hur jag annars ser ut. Men jag känner mig snyggare. 


Sen försökte jag få en bild där jag 1 posar snyggt 2 min tatuering syns 3 ser lite så där rockigt nonchalant som om det är helt naturligt att stå så där.

 

 

Funkade så där bra. 
Himla dum placering av en tatuering i egopicssyfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0