sovmorgon

Somnade runt ett.
Vaknade en gång klockan fem, för jag hade lagt mig på min arm så den somnade. 

Vaknade en gång klockan åtta för den andre armen hade somnat. 

Sen vaknade jag igen runt nio och kunde inte somna om. 
Och detta var en bra natt med nästan 8 timmars sömn. De senaste nätterna har jag inte kunnat sovit mer än 5-6 timmar.

 

Är inne i en sån där period som jag har svårt att sova igen. Eller jag har svårt att somna, jag har aldrig svårt att sova när jag väll sover numer. Just insomningen är ett problem. 
Att bara ta sig till sängen är också ett problem. Jag kan inte sätta hjärnan i sleepmode riktigt. 
Så jag är vaken för sent, jag vaknar för tidigt och jag sover för lite. 

Sömnlöshet = ångest = sitta uppe och känna sig stressad = sömnlöshet = ångest = sitta uppe och känna sig stressad = sömnlöshet =ångest = sitta uppe och känna sig stressad = sömnlöshet. 

Insomni is a bitch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0