Godmorgon älskade IBS

Vad göra när jag försovit mig, så jag inte hinner äta frukost, och vaknar av magkramper?

Inte att stressa till bussen iallafall. För det går inte. Ligga kvar i fosterställning tills jag kan resa mig upp verkar funka.

Åh älskade mage. Varför gör du så här mot mig? Jag kommer försent till jobbet för att du bråkar. Dessutom är det ett ovanligt otrevligt sätt att vakna på.
Kära mage jag har inte varit dum mot dig igår.
Jag åt inga mjölkprodukter. Jag åt inget med konstiga svårsmälta fibrer som jag vet att du hatar. Jag åt inget spannmål som du brukar få hysteriska anfall av.

Jag åt inte ens lök!

Så fuck you magen. Fuck you. Varför är du så här nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0