Min blomma växer

Denna lilla blomma fick jag för ett tag sen, historien om den kan läsas här
Den har överlevt två sommrar utan vatten och tre omplanteringar.


(ja, den står just nu i en yougurtburk)

Det måste vara en superblomma! Den enda blomman som inte bara har överlevt hemma hos mig, utan också växer! Så jag har bestämt mig för att se exakt hur stor den kan bli så nu pysslar jag faktiskt om den (har ju planterat om den flera gånger).

Men eftersom det är en superblomma så bestämde jag mig för att testa att ta en stickling av den.

Och den har också överlevt!
Helt otroligt.

Det är där föressten krukan den kom i från början. Och den tredje blommar var den blomma jag köpte på Ikea för ett tag sen.

Jag och Samir köpte en likadan sammtidigt.

Samirs har dött...

*fnissar skadeglatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0